מבצע!

מארז ריטואל לילה VOS

Original price was: ₪762.Current price is: ₪480.

* נתתי לאמא שלי את המוצרים של הלילה והיא עפה! כל הכבוד לכם. | אורית


*מידה אחת

מארז לילה – טקס אור ירח
השמש שוקעת והכל מורגש ביתר שאת בסוף היום.
טקס הערב הנו פינוק ממושך לשחרור ורגיעה עמוקה. ממוסס ומנקה משקעים מהיום,
מאזן ומרגיע גוף ונפש לקראת שנת לילה שלווה.

 

מה מכיל המארז?

נר טבעי –
נר טבעי בעבודת יד, עשוי חמאת קוקוס משובחת ופתיל עץ.
מכיל ורדים לבנים וורודים המאזנים הורמונלית ומעוררים תשוקה, פרחי יער ודבש מונקה.
מחברת הודיה, מילים טובות לעצמי –
מחברת השראה/הודיה, לכתיבה אותנטית, משוחררת ומרפאת.
כרטיס האזנה – הנחייה מוקלטת ללילה טוב.
סרום לילה לפנים ולצוואר ירח ורוד 30 מ”ל –
סרום משקם ללילה בעל הרכב עוצמתי,
מכיל תמציות ייחודיות וחדשניות וחומרים פעילים לחידוש ואיחוד גוון העור.
קרם לילה משקם לפנים ולצוואר ירח ורוד 50 מ”ל –
קרם משקם ללילה בעל הרכב עוצמתי, מכיל תמציות ייחודיות וחדשניות, לאיחוד וחידוש גוון העור.
כיסוי עיניים מבד פשתן טבעי לפינוק ורגיעה
שמן אתרי פודרת מי ורדים ללילה מחבק
תיק רחצה משובח מבד קורדרווי,
מאפשר לשמור את כל האלמנטים של הטקס במקום אחד.

[brnd_product_spec class"brnd_product_specs"]
אוֹ

קרם לילה - מרחי מעט מהקרם המשקם ללילה על עור הפנים, הצוואר והמחשוף ולאפשר לו לעטוף את העור, מומלץ למרוח לאחר מריחת הסרום מאותה סדרה. אין צורך להספיג את הקרם בעור אלא להשאיר שכבה עדינה וקטיפתית.
סרום לילה - מרחי מספר טיפות על אזור הפנים, הצוואר והמחשוף ולעסות בתנועות סיבוביות ועדינות. חשוב להקפיד על עור נקי ויבש לפני השימוש.
לשימוש חיצוני בלבד. אין להשתמש במוצר על עור מגורה או פגום ו/או אם ידועה רגישות לאחד החומרים. יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש. אין לבלוע, יש להימנע ממגע עם העיניים ולהרחיק מילדים.
המוצרים שלנו ברישיון משרד הבריאות ומיוצרים באישור ופיקוח משרד הבריאות ומכון התקנים ועומדים בתקני GMP ו ISO22716 המחמירים לקוסמטיקה.

גרומוויל CO2- תמצית המופקת משורש יפני באמצעות מיצוי CO2, שיטה המאפשרת מיצוי גבוה מאוד של החומרים הפעילים, ויצירת תמצית מרוכזת יותר. תמצית הגרומוויל בעלת תכונות נוגדות חמצון התורמות לשיקום רקמות העור. מרגיעה, מרפאה ומשקמת.
פטל CO2 - תמצית הנוצרת ממיצוי CO2 של זרעי פטל אורגני, עשירה בויטמינים חיוניים ובברזל. מסייעת לשמירת הלחות והגמישות של העור. מעולה לטיפול בעור יבש. נספגת בקלות בעור. בעלת תכונות אנטי דלקתיות ועשירה באנטי אוקסידנטים המעכבים את תהליך ההזדקנות של העור ומעודדים את יכולת השיקום של העור.
זרעי רימון - שמן טבעי עוצמתי וריחני בעל ריכוז גבוה של חומרים מזינים ונוגדי חמצון. בזכות הרכב אנטי אוקסידנטים גבוה, שמן זרעי הרימון מאט את תהליך ההזדקנות של עורך, משקם את תאי העור ומסייע להענקת מראה חלק וזוהר. השמן מכיל ויטמין C, חומצה לינולאית וחומצה אולאית. יעיל בטיפול בפגעי עור שונים ומשפר את היווצרות הקולגן בתאי העור.
ארגן - שמן הארגן עשיר מאוד בחומרים מזינים, ויטמין E, ואומגה 3,6,9. נספג בקלות ומקנה לעור לחות וחיוניות. מסייע להחזרת הגמישות והזוהר הטבעי של עורך. מטפל בצלקות, מחדש, מרענן ומחייה את העור. מעכב היווצרות קמטים, ומכיל חומצות שומן חיוניות.
רוז היפ - שמן הרוז היפ מופק מפירות שיח ורד הבר והוא עשיר מאוד בנוגדי חמצון, מה שהופך אותו לשמן אנטי אייג'ינג מעולה. מאיץ את התחדשות תאי העור ומעודד ייצור קולגן ואלסטין שתורמים לאיזון הלחות הטבעית של עורך. בעל יכולת מופלאה להבהיר כתמי עור ולאחד את הגוון של עורך. מכיל שפע של חומצות שומן חיוניות, ויטמין c וחומצה רטינואית. משקם את מרקם העור ומחליק קימטוטים.
ילנג ילנג - שמן המופק מצמח טרופי, בעל ארומה אקזוטית וניחוח חושני, עשיר ומרגש. ניחן בתכונות מרגיעות ונוגדות דיכאון. מגביר את גמישות העור ומסייע להחלקת הקמטוטים. מאזן הורמונלית ומעניק תחושת הרמוניה. מעולה לכל סוגי העור, מחטא, מווסת ומסייע בטיפול בפגעי עור שונים.
גרניום לימוני - הגרניום הלימוני נחשב לשמן האתרי הנשי. הוא תורם לאיזון המערכת ההורמונלית ועוזר לשפר את מצב הרוח, מחטא, ומאזן. בזכות יכולתו המיוחדת לעזור בשימור הלחות של עורך, השימוש בשמן יעודד את התחדשות העור ויעזור לשמור על עור מתוח וצעיר.
חומצה היאלורונית - חומצה היאלורונית היא רכיב חשוב בעור הפנים שלנו היא זו ששומרת על המראה הצעיר, החלק והחיוני של עורנו. כמו כן היא מתפקדת כנוגדת חמצון וחיונית להתחדשות הרקמות.
ויטמין C - נוגד חמצון יעיל אשר תורם ללחות העור ומעודד ייצור קולגן, החלבון שאחראי על מוצקות העור, מה שהופך אותו לרכיב אנטי אייג'ינג חשוב. תורם לשיפור מראה העור ותפקודו.
ויטמין E - משמש כנוגד חמצון ומסייע בשמירה על הלחות של עורך. מעולה בפינוי רעלנים, מזרז צמיחה והתחלקות של תאי העור ותורם לגמישותו. מסייע במיצוק העור וטיפול בקמטים.

קרם לילה - Water, Rosa Damascena Flower Water, Simondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Cichorium Intybus (Chicory) Root Oligosaccharides & Glycerin & Caesalpinia Spinosa Gum, Cetearyl Glucoside & Cetearyl Alcohol, Cetyl Palmitate, Glycerin, Squalane, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Caprylic / Capric Triglycerides, Sorbitol, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Tocopheryl Acetate, Vegetable Oil, Benzyl Alcohol & Salicylic Acid & Glycerin & Sorbic Acid, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Buter, Hydroxyethylcellulose, Glyceryl Caprylate, Pogostemon Cablin Oil, Tocopherol & Beta-sitostirol & Squalene, Sodium Hydroxide, Sodium Hyaluronate.
סרום לילה -| Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Punica Granatum Seed Oil, Squalane, Cyclopentasiloxane, Rubus Idaeus (Raspberry) Seed Extract, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Tocopheryl Acetate, Sodium Hyaluronate, Glycerin, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Lithospermum Erythrorhizon (Gromwell) Root Extract, Caranga Odorata Flower Oil, Pelargonium Graveolens Oil.

משלוח עד הבית בהזמנה עד 299 ש”ח 35 ש”ח | 3 ימי עבודה
משלוח עד הבית בהזמנה מעל 299 ש״ח ללא עלות | 3 ימי עבודה
משלוח לנקודת איסוף 15 ש"ח | 5 ימי עבודה
איסוף עצמי מעין ורד ותל אביב ברחוב הירקון ללא עלות– 2 ימי עבודה | בתיאום מראש 0504-230230

תיאור

כעבור שנתיים יצרתי את סדרת ההמשך, סדרת הלילה ירח ורוד, מתוך הבנת ההבדל המשמעותי בין מוצרי יום ולילה. בשנים האלו העמקתי את המחקר שלי בחומרי גלם טבעיים, סגולותיהם הרפואיות והשפעתם על העור. מצאתי את שיטת המיצוי באמצעות פחמן דו חמצני שמצליחה למצות את האחוז הגבוהה ביותר של חומרים פעילים מתוך הצמח ולייצר תמציות מרוכזות ועשירות בחומרים חיוניים. שילבתי בפורמולה של סדרת הלילה את תמצית הגרומוויל CO2, ואת תמצית הפטל CO2, הרכב של תמציות מאוד חזקות ומשמעותיות לפורמולה בעלות תכונות נוגדות חמצון ויעילות מאוד לשיקום העור.